2018. szeptember 25., kedd

SJCAM SJ5000x Elite micro USB hibával - Jelenlegi ára: 23 000 Ft

Eladásra kínálom az SJCAM SJ5000x Elite tipusú akciókamerámat, hibásan.
Szinte csak fedélzeti kameraként használtam, így a legtöbb tartozéka bontatlanul a dobozában pihent.  
A fedélzeti kameraként való használat miatt az USB csatlakozója kikopott. Volt, hogy nehezen érzékelte a bedugott, frissen vásárolt, nem kókány USB kábelt. Sajnos a folyamatos zötyögés, ki-be húzgálástól kikopott és egy erősebb mozdulatnál valószínűleg eltörhetett a forrasztása. Azóta csak feltöltött akisval volt próbálva.  
Nézegettem, hogyan javíthatnám meg. Lehet külön venni micro USB csatlakozást, amit a régi helyére lehetne visszaforrasztani, de úgy döntöttem nem szeretnék vele foglalkozni. Minél előbb szeretnék egy új kamerát venni, mert kb két hete kamera nélkül autózok. Eddig még a Teszkóba is kamerával mentem. Hiányzik.
Villám áron történő vásárlás esetén adom hozzá a képeken látható három tappancsos rögzítőt és egy keretet, amikkel akár egy kasztnira, sisakra, szélvédő külső részére is felrögzíthető a kamera, biztonságosan.
Pluszban van a csomagban egy, a vízhatlan tokra való védőkupak. A vízhatlan tokot csak a kamera tárolására használtam. Elől-hátul fóliás még. Adok hozzá egy asztali töltőt is.  
Az előlap gumi borítása itt-ott megkopott. Nemrég vettem hozzá egy gyari, újat, úgyhogy adom azt is a csomagban.
Remélem meg tudunk egyezni. Ha bármi kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan.

Jelenlegi ára: 23 000 Ft
Az aukció vége: 2018-10-15 21:41 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése