2018. március 26., hétfő

Lowepro Orion fotós táska / fotós övtáska - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Eladósorba került a fotós övtáskám, mivel már nemigen használom, aminek az oka, hogy vettem egy hátizsákot amibe több cuccot tudok pakolni.
Elég sok minden belefér, a képen a következők vannak benne: Canon EOS 60D + Sigma 24-60/2, 8; Canon 10-22/3, 5-4, 5; Metz Mecablitz 54; Canon 70-210/3, 5-4, 5; Canon 50/1, 8. Ezeken kívül még belefér a fő részbe néhány szűrő a tokjával, valamint számos apróság pakolható az elején lévő zsebbe, ill. a két hálós zsebbe és a tetejének belső oldalán látható cipzáras keskeny zsebbe is (én ezeket szoktam még: akksik, tisztító ecset, bicska, törlőkendők, vakura fényvisszaverők, memóriakártyák tokkal, kábelek, hevederek).
Használatból eredő kisebb kopásnyomok láthatók rajta (pl. a zipzárakon festékkopás), ezek közül legjelentősebb a hátoldalán a szívacson lévő háló minimális szakadása. Már akkor is rajta volt, amikor én vettem, de nem szakadt tovább, stabil az állapota. A képeken a hibák láthatók.
Attól, hogy figyeled az aukciót, nem lesz olcsóbb, viszont ajánlatot meghallgatok. ; -)

Jelenlegi ára: 6 500 Ft
Az aukció vége: 2018-04-15 20:35 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése